Bukefalos 28 år!

Jamtland

Trådstartare
Har en dammsugarrobot som jag älskar djupt och innerligt, nu funderar jag allvarligt på aty slagga en skurrobot också, någon som har en? Fördelar/nackdelar?
 
Var det så att skurrobotarna som finns på marknaden idag saknar timer funktion samt är begränsade till 50kvm innan vattnet ska bytas? Då när jag kollade på dem häromåret föll det på att jag likväl skulle vara hemma och sköta om roboten och kände att då kan jag lika så bra skura själv.
 

Liknande trådar

Fordon Vi är på gång att skaffa ny bil och funderar både på vilken typ av bil vi ska ha (två vuxna, tre barn och en hund) samt om vi ska leasa...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 380
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Jag har fått inse att jag inte kommer ha råd att köpa lägenhet i Lund 🫠 Så funderar nu på att flytta tillbaka till Malmö, där jag är...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 944
Senast: kolblakkur
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
328
Senast: Tassa
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp