Skydd vid hoppning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fantasy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 58
  • Visningar Visningar 4 105
Sv: Skydd vid hoppning

hampa senskydd fram och vanliga kotskydd bak.
Och boots fram.

Bruna läderskydd m fårskinnsinlägg lr vita eskadron m f¨rskinn.

Har bara skydd fram för hon vill inte ha bak ;)

Har eskadron, läderbenskydd (kommer inte ihåg vad märket heter men det är inget lågprisskit ;)) eller Veredus Grand prix (dom med fårskinn i)

jag har Eskadrone Cross Country flexisoft fram när jag rider i skogen, sen har jag nästan alltid boots i skogen fram. Rider med Läderskydd fram av märket eskadron på tävlingar. har inga skydd bak eftersom mina ponnyer inte slår sig någe! :D

Eskadron senskydd fram och korta strykkappor bak. Boots fram, ibland bak.
Fast det ska bytas till JW saker! :D

Jag har bara haft senskydd o strykappor hittils...men vi får se om boots kommer att behöva iochmed ett hästbyte(skaffar egen pålle efter att ha haft halvfoderponny... ;) ) :)

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
521
Senast: Elo
·
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
14
· Visningar
567
Senast: Keb71
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka