• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 3 398
Sv: Skydd

vad har du för häst Sorbe? har aldrig sett den? eller är det den på din avatar? :)

Köp JW, super skydd med toppen passform!!

Bild010.jpg

Lite snöiga kanske :angel:

Har ingen nu, leeetar. Hästen på min avatar är någon Whitaker häst som jag ännu inte kommit på vilken det är! :rofl: .

bara en fråga!

varför är det så viktigt att se bilder på hennes saker?!
om hon skulle ljuga om allt hon har så tycker då jag att det är hennes problem...jag bryr mig då inte
för dom som irriterar sig är det ju bara att inte svara på hennes inlägg...eller?!

:)

haha jaa. jag vet själv att jag har dem och det duger för mig, alla andra får väl tycka vad de vill.

OM det finns batterier i kameran idag kan jag väl fota hans 4 eskadron boots med fårskinn i om det är så viktigt för dig. Flexisoftarna har däremot inte kommit än.
Blir du lycklig då? :smirk:

finns supersnygga i läder eller plast som man knäpper flera rämmar kors och tvärs, skitsnygga. Ett bättre alternativ än skydd med fårskinnspadd i skogen ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
522
Senast: Elo
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
274
Senast: Johannna1
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner