Släp med skötardörr på båda sidor!

Wonderwoman

Trådstartare
Skall till våren köpa släp och vill gärna ha ett med skötardörr på båda sidor.

Dom släp jag vet har detta är:
Boj Classic
Fautras Provan
Böckmann Portax modellerna

Finns det fler?
Och jag hör gärna för/nackdelar med dessa släp. :D
 
Henra Cayenne.
Fullstora skötardörrar på båda sidor fram, funkar också som step-out fronturlasning. Har kombiramp bak som standard. Går att få med delad dörr fram. Mycket högt i tak, rymligt och ljust.

Och skönt att slippa vakta så man inte drar i skallen i skötardörrkarmen när man kliver i/ur.
 
Boj Classic. Finns inga nackdelar :D

Det jag ser som en nackdel är aluminiumgolvet jag inte kan kolla själv. Å andra sidan har jag fullt förtroende för tillverkaren i det fallet. Vi valde Classic efter noggrann marknadsundersökning, och det fyllde våra krav bäst.

Stabil, rejäl, hållbar. Ordentliga lösningar. Förbättringar till senare modeller (efter vår) är ventilationen. Vi hade inga problem, men det fanns förbättringspotential.

Nackdel kan väl vara priset...
 
Boj Classic. Finns inga nackdelar :D

Det jag ser som en nackdel är aluminiumgolvet jag inte kan kolla själv. Å andra sidan har jag fullt förtroende för tillverkaren i det fallet. Vi valde Classic efter noggrann marknadsundersökning, och det fyllde våra krav bäst.

Stabil, rejäl, hållbar. Ordentliga lösningar. Förbättringar till senare modeller (efter vår) är ventilationen. Vi hade inga problem, men det fanns förbättringspotential.

Nackdel kan väl vara priset...

Jag håller ögonen på marknaden efter en classic men dom är svåra att hitta för rätt pris tyvärr och är grymt dyra nya.

Men förhoppningsvis så dyker det upp ett som är perfekt för mig :D
 

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 447
Senast: HannaZ
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Utrustning Jag sökte men hittade bara äldre trådar så jag provar att posta en ny. Jag tänker mig att jag ska köpa ett enhästars släp. Av flera...
2
Svar
27
· Visningar
2 559
Senast: MiniLi
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp