Slag i huvudet igår, huvudvärk idag

MissFideli

Trådstartare
Jag kolliderade med en flygande grimma igår, fick den i tinningen på vänster sida. Idag är det inte blått, lite svullet, väldigt ömt och jag har värk i hela vänstra delen av huvudet inkl puls i vissa tänder.

Iom att jag fick den i tinningen, är det nått jag bör kolla upp, eller är det bara att vänta på att det ska gå över?
 
Sv: Slag i huvudet igår, huvudvärk idag

Jag hade nog ringt sjukvårdsupplysningen och hört med dem. Lite läskigt när det är något med huvudet!
 
Sv: Slag i huvudet igår, huvudvärk idag

Jag säger tvärt emot.

Om du inte tuppade av, inte har någon misstanke om fraktur eller mår illa så skulle jag bara räkna det som vanliga besvär efter en smäll. Svullnad tex kan göra rejält ont. Du är ju svullen och blå
 
Sv: Slag i huvudet igår, huvudvärk idag

Ja, det är lite så jag tänkte också. Lite snurrig när det hände, men inte nu. Och jag mår inte illa. Då avvaktar jag lite.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 648
Senast: alazzi
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 258
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 239
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 420
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp