• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tashinajess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 635
Sv: Slaney**

Den Slaney xx som är på allbreed har ju väldigt olika födelseår plus att den som är född 1997 är ett sto:smirk:

Den första är det definitiv inte! Förutom att det är ett sto är stammen åt helvete eftersom ett fullblod inte kan ha två quarters till föräldrar.

Den andra har helt uppenbart verkat i Holland, så om hästen du är intresserad av har en mamma som stammar från Holand borde det vara rätt.

japp, gick lite fort där he he.... då kan vi bortse från den Slaney eller hur he he.. Tack //

Liknande trådar

Avel Hej! Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Svar
4
· Visningar
238
Senast: Cinzia
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Rosett
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 340
Senast: Murray
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka