Släp som sticker ut

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hannibal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 72
  • Visningar Visningar 5 853
Sv: Släp som sticker ut

LadyLusifer skrev:
undrar vilket märke det är på den röda med ponnyn med ridsport ponny cup täcke står vid.. modell????

Atec Regency (om du menar tomat nr 2).

Lorelie skrev:
Mötte faktiskt en sån på vägen förra veckan :rofl: Den är lika ful i verkligheten :angel:

Vore nästan konstigt annars ;) Var den också röd eller?

Vadå miniatyrhäst. Det är en myra med ett täcke på sig :D
Ne men transporten måste ju vara enorm. :eek:

Gå in på www.horsetrailerworld.com så får ni se på en del riktiga rymdskepp. det är en amerikansk till salu sida för hästtransporter och jag bara häpnar inför en del modeller.

Aha, en gammal rolig tråd :idea: Kanske nåt ännu hemskare har dykt upp på marknaden?

Zenith skrev:
Den ligger i fosterställning. Och föds sedan ur. Det är fronturlasting där dörren blir som en kopp där fostervattnet kan rinna ner i.

HAHAHA den bästa hittills

:rofl: :rofl: :rofl:

:bow: :bow: :bow:

LadyLusifer skrev:
02.jpg

01.jpg

undrar vilket märke det är på den röda med ponnyn med ridsport ponny cup täcke står vid.. modell????

HAHAHA den ser ut som en baja-maja!!!:rofl:

Om man har en sån här behöver man väl knappast något stall, alla får ju plats, plus att man själv kan bo där med:rofl:

TMP-Rig-Top-Pic.jpg

Smidig ;)

För dem med extra långa hästar.

:rofl: Tror det är meningen att man ska ha hästarna på bredden, inte på längden men annars en rolig idé :D :rofl:

Den ser väldigt smidig ut, perfekt att fickparkera med på trånga tävligsplatser.

Har hört att bilar kan vara ett sätt att hävda sig för de med penisavund, men hästsläp??? :o

:rofl: :rofl: :banana:
Hm man kan ju undra hur liten den ägaren har då som måste hävda sig SÅÅ mycket?! :o

Álin skrev:
:rofl: :rofl: :banana:
Hm man kan ju undra hur liten den ägaren har då som måste hävda sig SÅÅ mycket?! :o

Du inser att du använde :banana: ikonen?

Undrar vad Freud skulle säga?;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: IngelaH
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 059
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 734
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Blandraser och renraser
  • FÅRtråden