Slem eller nått i halsen

MissFideli

Trådstartare
Jag får ibland som slem eller nått i halsen. Eller kanske bak i svalget mer. Det känns inget utöver att sväljreflexen vill jobba hårt, ingen hosta eller nått. Inte förkyld eller så heller. Bara ruskigt irriterande. Håller i sig allt från några timmar till några dagar.

Nån som vet vad det kan vara?

Pollenallergi? Testa något receptfritt medel, om det funkar (ge det 3-4 dagar) så be att få recept, mycket billigare! Funkar på mig i alla fall, jag kör med Loretadin.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 147
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
498
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 699
Senast: Tiger tok
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 840
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka