Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag när jag skulle kratsa bakhovarna så lyfte hon på svansen o det rann ut slem. Inte så jätte mkt, men det kom lite i sänder, kommer säkert mer nu... Slemproppen? Det var exakt som slem, inge gult el nå, grå/vitt/genomskilnigt.
Inget kommer ur juvret, men det är svullet, ganska mkt!!
Ang dräktigheten (finns annan tråd om det) så är det ju så att vi tog blodprov som visade sig vara negativt. Nu sväller juvret o magen har blivit större. O så det här med slemmet nu då..Det är ju tydligen rätt vanligt att första gångare (vilket hon är) får sent har jag hört. Hur länge efter att åproppen släppt brukar det bli dags?
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Trädgård & Växter Åkte runt på Östgötadagarna idag och TÄNK vad oerhört många saker man kan köpa till sin trädgård, och så oerhört mycket pengar man kan...
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...