Slemproppen har gått

Sv: Slemproppen har gått

det är nog läge at ta bort den andra med.. ;)

Jag har tagit bort fotot från photobucket så den inte visas i det gamla inlägget, ser du den fortfarande är det för att du hunnit innan jag tog bort den och din dator har den i minnet. Då måste du uppdatera en gång för att få bort den.

fast, bilden är ff kvar, och jag har vart inne på en massa andra sidor sedan dess:confused:

jaja, nu när man har sett den några gånger är den inte så farlig längre :laugh:

Det är för att bilden är lagrad i din dator.
Prova att uppdatera sidan med F5 och se om den försvinner.

Jag tyckte det var en kanonkul bild:D

Fast jag hade förväntat mig nåt större........ typ som en vinkork, fast i slajm-variant:D
Så lite positivt överraskad:D

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 519
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 808
Senast: julgrisen
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 563
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka