Slippa reklamen i firefox?

LindgrenV

Trådstartare
Reklambanners stör mig inte avsevärt, men det gör alla länkade ord! :mad:

Hade Safari förut, men varken det (eller chrome) fungerar för mig. Har därför varit tvungen att börja använda firefox. Men reklamen stör mig något fruktansvärt. Den byter ut vissa ord till länkar med reklam.

T.ex, nån skriver i sin blogg;

"Jag var på arbetsförmedlingen och sökte jobb idag", så ändras ordet jobb till en länk med reklam. Hur störigt som helst. Känns som att var och varannan mening har länkade ord :mad:

Kan man få bort detta på nåt vis? Inser nu att det ju var därför jag bytte till safari från början, för där slapp jag alla reklamlänkar...

Sv: Slippa reklamen i firefox?

Ironiskt nog ändrades just ordet jobb i meningen till en länk bara för det :mad:

Orkar inte :rofl:

Jag tror Adblock Plus funnits till Firefox längre än vad Google Chrome funnits som webbläsare. :D

Du har fått malware på datorn, finns åtminstone 2 gamla trådar om samma problem... scanna med MBAM eller nåt antivirusprogram.

Du har fått malware på datorn, finns åtminstone 2 gamla trådar om samma problem... scanna med MBAM eller nåt antivirusprogram.

Då ska jag attackera sambons dator!
Höll på bli tokig på alla understrukna ord på hans dator, som inte finns på min!

Aha! Smart, ska kolla upp det där! Det är superstörigt med all reklam...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka