Slitstarka golv..inte parkett.

Comfort

Trådstartare
ja ge mig tips! pappa är helt insnöad på PERGO men jag tror nog att det kan finns andra slitstarka golv för mindre är 270 kr kvm.. det är till köket det gäller nu.

Parkett eller klinker vill jag inte ha.

Nån som har Ikeas Tundra golv i köket? hur är slitstarkheten?

Sv: Slitstarka golv..inte parkett.

Vi har det och förutom att det är vattenskadat efter en vattenläcka så håller det bra, lite repskador efter att ha släpat hundmattunnan på det, men är inte så jätteförsiktig med det för att det ska läggas matta på. Vi har iofs bara haft golvet ca 1 år. I pappas hus finns det en gammal version av tundra i köket och det har hållt jättebra (men det var kanske en annnan tillverkare då).

Liknande trådar

Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
540
Senast: mysboll
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 762
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 741
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka