Slitstarka golv..inte parkett.

Comfort

Trådstartare
ja ge mig tips! pappa är helt insnöad på PERGO men jag tror nog att det kan finns andra slitstarka golv för mindre är 270 kr kvm.. det är till köket det gäller nu.

Parkett eller klinker vill jag inte ha.

Nån som har Ikeas Tundra golv i köket? hur är slitstarkheten?
 
Sv: Slitstarka golv..inte parkett.

Vi har det och förutom att det är vattenskadat efter en vattenläcka så håller det bra, lite repskador efter att ha släpat hundmattunnan på det, men är inte så jätteförsiktig med det för att det ska läggas matta på. Vi har iofs bara haft golvet ca 1 år. I pappas hus finns det en gammal version av tundra i köket och det har hållt jättebra (men det var kanske en annnan tillverkare då).
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
866
Senast: Bison
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 184
Senast: Otherside
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 541
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 953
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp