Slö ingen aptit eller nåt..

L

Lizzan

Min lilla gulliga ungkatt Mirre är slö och har varit det nästan hela dan. När han ligger ner, så ligger han inte riktigt utan halv/nästan står på frambena eller så......Hjälp! Vad ska jag göra? kan han ha feber?
Ska jag ringa veterinären eller vänta tills i morgon?
Sånt har ska man ju inte ta upp här(som tråd) men vad ska jag görs. jag är rädd om honom :(
 
Jag hade oxå ringt veterinär på stört. Katten och man själv mår bättre av att få veta vad det är, och i så fall få det behandlat på en gång.
Jag hade inte väntat. Du kan ju ringa och rådfråga i alla fall. Det hade jag gjort.
 

Liknande trådar

Katthälsa När jag googlar står det att man kan/bör kastrera hankatter redan vid 4 månaders ålder? Det låter VÄLDIGT tidigt, de växer ju mycket...
2
Svar
24
· Visningar
1 502
Senast: JohannaB
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Wille
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
3 663
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp