Slut i huvudet

Sitter och jobbar med returer ftån butikerna. Man får en kartong med blandade produkter (max 50 stycken per order) och ska sen para ihop produkten med rätt etikett. 6-siffrig kod så det är lätt hänt att se fel 567456 eller 568456 är tyvärr inte samma produkt. Efter 6 timmar är jag helt slut och har huvudvärk. Mitt förra jobb var betydligt lättare. Och nu börjar sommarvärmen komma. Det finns inte ens el där jag sitter och min laddbara fläkt orkar nog bara någon timme. Hoppas jag slipper detta jobb snart. Helst igår.
 

Fick ett "erbjudande" man inte kunde tacka nej till. Jobba imorgon. "Vi saknar personal. Ja men anställ mig då.
 
Har fått skäll nu för att jag inte är tillräckligt petig med rengöringen. Och att jag borde kassera mer. Och vad händer när jag då är så petig som jag fått instruktion om. Skäll igen. "Hur kan du kassera så mycket?" You can never win.

Jag påtalade då att jag redan för länge sen bett om bättre belysning för att kunna avgöra skicket på produkten. Nu får jag sitta och titta upp mot takfönstret🤣😁👹
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 161
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 319
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 690
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 407
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp