Slutade andas

Sv: Slutade andas

Usch vad otäckt! Det är väl den värsta mardrömmen man kan ha som förälder, att ens barn dör...:eek:

Bra att du tar det på allvar, hoppas du får den hjälp du behöver, prata gärna med läkaren om att du är kraftigt orolig också, det brukar hjälpa ännu mer, både för en själv och för att doktorn verkligen är nogrann.

Min dotter fick förskyldningsastma och lät som hon skulle dö vid ett års ålder, det var jätte hemskt. Jag var ensam hemma, men som tur var fanns mormor och morfar till hands och skjutsade till akuten och var med oss hela tiden. Läkaren där ville först skicka hem oss efter ett tag, men jag var inte alls nöjd med det dom hade gjort, jag sa att jag ville att en barnläkare skulle kolla på henne, för att vara på den säkra sidan. Barnläkaren gjorde mycket mer och kändes mer engagerad och när vi efter många långa timmar fick åka hem var dottern sitt vanliga pigga glada jag.
Lycka till!
PS Bry dig inte om folk som tycker du är tramsig och vill åka in för "minsta lilla", hellre än gång för mycket än en för lite, eller hur???:idea:
 
Sv: Slutade andas

Oj! Så fruktansvärt obehagligt! :eek: Tur att det gick bra ändå och att du ska kolla upp det!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min ena lilla hund har främst växt upp med Husse. Husse har därmed varit hennes favoritperson. Hon skulle gosa med honom mest, sitta i...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kollade på väderprognosen. Hos mig på Östersjökustens fastland skulle det bli 30+, men tittade jag längre ut i skärgården på de...
Svar
10
· Visningar
1 762
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 231
Senast: Nominous
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 009
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp