Sluttävlat för ponnyer över måttet 2007?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare westside
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 813
Status
Stängd för vidare inlägg.
W

westside

Vad tycker ni om den nya bestämmelsen som ska införas 2007 att ponnyer som inte håller måttet på internatinella tävlingar inte får tävla?

Ska de hålla på att mäta alla ponnyer på internatinella tävlingarna för att dem inte litar på mätintyget som ryttaren lämnar vid anmälan!? Det spelar väl ingen roll om de är två elr en cm högre, de behlver ju inte vinna övber de andra ändå! och så är det ju så att större hästar tar större galoppsprång och då tjänar de ju ändå inte direkt tid på att vara större! Så varför!:confused: :mad:

Sv: Sluttävlat för ponnyer över måttet 2007?

Jag tycker att det är bra. Gränserna är ju satta för att hållas. Annars kan man ju strunta i regler vad det gäller vaccinationer, ryttarålder och hästens skick också...

Sv: Sluttävlat för ponnyer över måttet 2007?

Det finns redan flera trådar om detta, därför låser jag denna tråd.

God jul önskar moderatorn...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men... 2
Svar
25
· Visningar
5 182
Senast: Unafraid
·
E
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu, men flytta det gärna i så fall. :) Rubriken var antagligen lite oklar, men jag förklarar...
Svar
13
· Visningar
2 613
Senast: Em_E_liE
·
Ridning Hejsan, jag har en ponny som är helt underbar, han är perfekt pigg ( i min smak ) i dressyren, och något het vid hoppning, men vi har...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Seabaz
·
Avel Hmm... håller på och tittar efter större ponny till dottern och är lite fundersam över welsh ponny. Jag har nämligen hört att de är...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21