Jadzia

Trådstartare
Är det någon mer än jag som sitter och följer resultaten i SM?
Tanken var att jag skulle ha tillbringat hela helgen i Mantorp, men sambon skulle jobba och hundarna kunde inte följa med mig. Alltså fick jag vara hemma och sitter nu och glor på resultatlistan på nätet.
Min klubb hade ju två deltagare med i år, en i lydnad och en i skydd. Tyvärr gick det ju inte så bra och jag väntar med spänning på att få höra vad som hänt där nere.
Har era klubbar några deltagare med?
 
Japp, jag och jag skulle även ha varit med om jag inte klantat mig med betalningen. :( :o :( Jag pratade precis med en kompis från min klubb och hon ledde sin storleksklass i agility med ett lopp kvar!!!!!!!!!!!!!!! :) Och ett lag från klubben tog silver. Jag kollar även de andra grenarna och ffa då lydnad och spår.

Jag håller verkligen tummarna nu..
 
Ja jag!!! Har flera av mina vänner med i skyddet. Min malles pappa leder inför planskyddet.
Lei-Anns Ture med Sverker. Verkligen en kanonhund som är supertrevlig. Sverker är precis lika trevlig!
Det är sååå spännande och jag grämer mig att jag inte är där!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 628
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp