SM i Tornerspel

Jag tycker vi struntar i att rida på nästa SM och bara umgås ;)

Hertigen vet jag ju vem det är och jag lär ha sett dig. Det är verkligen synd att man inte har tid att snacka med alla man skulle vilja prata med. Det finns förresten bilder uppe på www.riddare.nu från helgen - det får du gärna sprida bland de dina.

Ha det så gott och grattis till silvret!! =)
 
Men vad faningen... var SM förra helgen?! Jag har ingen koll ju! *skyller på jetlag efter semestern* Måste kontakta min grupp och se när träningarna börjar inför nästa år... Kanske ses vi då? *tar fram almanackan* :idea: Nån som vet när SM 2004 är?

:cool:
 
*suck* Hade tänkt åka för att träffa lite folk och knyta kontakter men ekonomin sade stopp... :(

Vi har dock lyckats samla ihop ett litet gäng här nere i trakterna runt landskrona-helsingborg så att det blir lite träning i alla fall. Vi måste bara hitta ett ridhus att hålla till i under vintern...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Orientering mitt i stan, hästar som skrittar genom city och beachvattenpolo utanför uteserveringarna. Under vecka 26 blir det svårt att...
Svar
1
· Visningar
193
Senast: animalasia
·
  • Artikel
Hästnyheter Den 10-13 augusti är det dags för Folksam SM i Sportkörning, där ett helt gäng nya svenska mästare ska utses. Tävlingarna arrangeras av...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Holmberg vann SM i barfotaverkning tidigare i år. Här berättar hon om passionen för sitt arbete och de fördomar som hon mött...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
551
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp