Små irriterande saker man gör dagligen

purity_666

Trådstartare
Jag har extremt svårt för att ha bokstaven A som andrabokstav i ord som börjar med stor bokstav. Av någon anledning blir A:t också stort. T.ex. JAg, TAck, VArsågod.
Det här händer mig flera gånger om dagen och det är så jäkla irriterande. Ibland orkar jag inte gå tillbaka och ändra.
Har ni några små saker ni gör, dagligen, som irriterar er oerhört?
 
Jag lägger ifrån mej mobilen lite här och där i mitt röriga hem. Sen måste jag ringa upp mobilen från den fasta telefonen för att hitta den. Detta är det enda jag har den fasta telefonen till, kostar ungefär trehundra kronor i månaden. O_o :banghead:
Min kompis är likadan, hon har aldrig koll på sin telefon. Det ledde till att hon nyligen körde över den med gräsklipparen. Det tråkiga var att hon hade den som plånbok också så förutom att själva telefonen strimlades så strimlades också alla hennes bankkort.
 
Min kompis är likadan, hon har aldrig koll på sin telefon. Det ledde till att hon nyligen körde över den med gräsklipparen. Det tråkiga var att hon hade den som plånbok också så förutom att själva telefonen strimlades så strimlades också alla hennes bankkort.
Förlåt, men... :rofl::rofl::rofl:

Själv har jag börjat med att glömma att stänga ett fönster. Kommer på det halvvägs till tbanan och får gå tillbaka och stänga.:banghead:
 
Jag slår i huvudet. Varje dag, i allting. Väggar, luckor, skåp, dörrar, tv-apparater, allt man nu kan köra fram huvudet i. Så har det varit i hela mitt liv och det verkar aldrig ta slut :o Det är ett under att jag har några hjärnceller kvar vid det här laget. Funderar nästan på att införskaffa mig en hjälm att ha dagtid, är så jäkla trött på det nu :arghh:
 
Jag slår i huvudet. Varje dag, i allting. Väggar, luckor, skåp, dörrar, tv-apparater, allt man nu kan köra fram huvudet i. Så har det varit i hela mitt liv och det verkar aldrig ta slut :o Det är ett under att jag har några hjärnceller kvar vid det här laget. Funderar nästan på att införskaffa mig en hjälm att ha dagtid, är så jäkla trött på det nu :arghh:

Haha! Jag känner igen mig i det där.
Häromdagen krockade jade jag med en stol när jag skulle ta upp något från golvet. Har en snygg bula i pannan nu :meh:
 
Jag har extremt svårt för att ha bokstaven A som andrabokstav i ord som börjar med stor bokstav. Av någon anledning blir A:t också stort. T.ex. JAg, TAck, VArsågod.
Det här händer mig flera gånger om dagen och det är så jäkla irriterande. Ibland orkar jag inte gå tillbaka och ändra.
Har ni några små saker ni gör, dagligen, som irriterar er oerhört?

Jag gör precis samma sak väldigt ofta. Till saken hör att andra bokstaven i mitt namn är ett A och att jag är väldigt snabb på att skicka iväg mail efter jag skrivit under med mitt namn. Mycket irriterande
 
Jag stänger aldrig lådorna i min byrå. Det började när vi fick barn och jag fick för mig att han skulle vakna av att jag stängde lådorna. Men nu gör jag det inte ens när han är vaken.
 
Min kompis är likadan, hon har aldrig koll på sin telefon. Det ledde till att hon nyligen körde över den med gräsklipparen. Det tråkiga var att hon hade den som plånbok också så förutom att själva telefonen strimlades så strimlades också alla hennes bankkort.
Pratade i telefon med mamma, stressad, disträ svor lite grann. Hon fråga vad jag gör - letar efter telefon sa jag...:o
 
*Skrattar* Har gjort nästan exakt samma sak. Pratar med mor på väg till bussen efter jobbet, börjar leta efter telefonen i fickorna och hinner vända om och börja Gå Tillbaka för att hämta den innan jag kommer på att den faktiskt finns i handen. *Vissel* Lätt hänt!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 846
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 262
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 532
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp