Små lägenheter

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Zarro
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 5 299
Sv: Små lägenheter

Jag har bott på allt mellan 30 och 45 kvadrat hittills och för tillfället en etta på 37 kvadrat.
Vi är stor hund, skorpion och 2 pers, för det mesta några till :p

Har ingen sovalkov utan har sängen i vardagsrummet. Där finns även 3-sits-soffa, en dålig ursäkt till soffbord, 1,5 bokhylla, tv-bänk och ett datorbord med påbyggnadsdel. Har säkert glömt något men det finns gott om plats kvar, faktiskt.

Köket är stort så där ska det in stora terrarium när jag får råd. :D

Tips är hyllor, och använda höjden. Ja, och skippa alla "onödiga prylar", hellre lite utrymme än en överbelamrad lägenhet.
Ska se om jag kan fixa lite bilder. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 046
Senast: tomte
·
Hemmet Jag har nyligen blivit med bostadsrätt, och till lägenheten hör både ett lite större källarförråd och ett så kallat "matkällarförråd"...
Svar
9
· Visningar
553
Senast: Houdinie
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 359
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka