Smärta eller trots?

Ja det är super trist då vi precis börjat lita på varandra och han börjat lyssna på mig.
Hoppades verkligen på att han hade en låsning eller något sånt men inte detta .

Ja veterinären sa att jag inte skulle rida honom eller så då han blir så arg på sig själv . Och det är väl det jag märkt mest av.
Och att man var tvungen att göra en utredning på honom och veterinären tyckte inte jag skulle göra det då jag är fodervärd och haft honom i snart 2 månader.

Pratade med ägaren direkt efter jag varit på kliniken och hon blev så klart chockad och ledsen då han aldrig gjort såhär innan och är bara 7 år.

Hon skulle prata med hans försäkrings bolag och hennes veterinär.
Skickade 2 filmer på honom där han skakar så hon kan visa sin veterinär.
Så vi får se vad som händer .
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 975
Senast: mily
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 414
Senast: Fiorano
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp