Bukefalos 28 år!

Smärtstillande för att kunna rida

Sv: Smärtstillande för att kunna rida

Jag klarar mig inte utan massage och laser. Har gjort uppehåll sedan i december, och nu känns det ordentligt i ryggen, så i veckan börjar jag igen.

Piller tar jag dock sällan, men jag försöker tänka ergonomiskt i alla situationer.

Har fyra diskbråck och har/har haft stora problem, men funkar hyfsat pga ovanstående.
 
Sv: Smärtstillande för att kunna rida

En kombination tycker jag är bäst. Ibland måste man smärtstilla för att få sova, för att över huvudtaget kunna röra sig någorlunda osv osv.

Så smärtstilla hos dr kan IBLAND vara steg 1 för att sedan gå vidare till annan profession. Det ena behöver inte utesluta det andra menar jag.

Sedan kan det ju naturligtvis vara fördel ibland att tänka sg, naprapat mm i ett första skede om man klarar sig med T.Alvedon som är recept fritt.

Det finns nog många vägar att gå.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 560
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 597
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 077
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Försäkring
  • Bilsätesskydd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp