Smart hund?!

Kratus

Trådstartare
Kom på en sak som mamma berättade om hunden hon och pappa hade innan jag var född... måste bara berätta!!!

Dom bodde i en lägenhet och mamma hade ett marsvin i en bur på golvet.
En dag var hunden och marsvinet ensamma hemma...
När mamma kom hem så såg hon att gallret till buren var trasigt och marsvinet borta :crazy: :eek:
Ni kan ju gissa att hon skällde på hunden...
Ialla fall mamma börjar leta efter "marsvinsrester", och vad hittar hon inte när hon kommer in i sovrummet?! Jo, marsvinet som ligger och solar i en grop i madrassen... Hunden hade tyckt så synd om marsvinet som satt där i sin tråkiga bur, gått och bitit ett hål i madrassen "brutit upp" buren tagit upp marsvinet och burit det till gropen och bäddat ner honom där!!! :love: :love:
Är det inte gulligt så säg?
 
:love: :love: gud så sött ja nog kan hundar och andra djur sina saker alltid=) :love: :love:
 
Äsch, hunden skulle ju naturligtvis bara förgrilla marsvinet lite innan middagen. :devil: :devil: :angel: :angel:
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 255
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
5 767
Senast: paradiset
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 301
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Jag behöver verkligen hjälp och tips angående min hund!:confused: Jag kan inte hitta någonstans på nätet där folk berättar om sina...
Svar
15
· Visningar
5 128
Senast: Satis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp