Smart-TV och chromecast

WBanna

Trådstartare
Ursäkta dum fråga, men vi har ingen egen smartis, så jag har noll koll. :D Har man användning av en chromecast när man har smart-TV eller streamar man direkt till TV:n?

Ursäkta dum fråga, men vi har ingen egen smartis, så jag har noll koll. :D Har man användning av en chromecast när man har smart-TV eller streamar man direkt till TV:n?
Vi har smartTV och chromecast. Kollar på netflix direkt via tv:n men streamar annat via chromcasten.

Liknande trådar

Hemmet En kort fråga. Om man köper en s.k. smart-TV kan man då räkna med att det går att använda gratiskanalerna (SVT och Tv4) om man ansluter...
Svar
16
· Visningar
514
Senast: Rosett
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera... 2
Svar
32
· Visningar
1 764
Senast: Malinois
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 919
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka