småsnacka

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare shirley
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 668
S

shirley

finns de någonstans där man kan komma i kontakt med andra som håller på me typ NH och kanske western? bara snacka loss byta åsikter? e ny här, förstår inte detta riktigt än...:banana:

Sv: småsnacka

Kontakta NNHA. Den vägen hittar du många som kan och lever enligt NH. Gå med i föreningen!
Vad gäller western finns ju forum för det.

LIA

Är det något särskilt du vill "snacka" om när det gäller horsemanship mm eller är det bara allmänt snack? Jag har arbetat som tränare i westernridning och horsemanship i ca 15 år . Fick själv min utbildning när jag bodde i USA i 6 år. På ranchen där hanterades alla hästar enl NH. Lägg ut en tråd om det är något du undrar över.:bump:

Det finns ju ett westernforum här på Bukefalos! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 651
Senast: attheedge
·
Samhälle Dvs sådana typer som gillar att delta på Strong viking, toughest och liknade tävlingar? Googlar jag kommer jag bara till själva... 2
Svar
28
· Visningar
1 869
Senast: escodobe
·
Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 985
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 528
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka