Okej, här kommer lite bilder på min Londonshopping

Drugstore-prylar, från Boots och superdrug.
Orkade inte fota så mkt närbilder på det, men mkt nude och korall på läppfronten (som vanligt) och koppar/rosé/bronze på ögonfronten (som vanligt, haha). Längst ner till höger ligger en cremeshadow i penform från Borjouis som är perfekta roséguldsnyansen, älskar den!
Tog bara en av RTs nya borstar eftersom de andra jag ville ha kostade 22-25 pund styck, och närmare 300 kr för en borste från ett märke som ändå är drugstore kändes sådär. Revlons nearly naked foundation var en riktig hit för min torra hy! Och blev så glad när jag hittade L'oreals nudestift i samarbete med hollywoodkvinnor, har inte sett dem i Sverige, bara de röda. Tog Evas nude och J'Los nude. Så fina!

Dessa två fina från Soap and glory ska egentligen vara bronzer och rouge, men den vänstra får nog mest vara ögonskugga/highlight för mig. Den högra var jättefin att swirla ihop till ett rouge men även som highlight och ögonskugga. Älskar dem!

Detta köpte jag som var lite mer high end. SKa bli så kul att testa rollerlash men jag ska inte öppna den riktigt än, har så många öppnade mascaror. Primer water känns jättebra och verkar väldigt bra för huden (alkoholfritt, stort plus).

Köpte Mac Margin på flygplatsen och Nars Luster på Selfridges, och de är visst ganska lika

. Hur som helst, jättefina båda två, kommer användas flitigt i vår och sommar!

Mac tan pigment, ÄLSKAR. Använde dagen efter jag köpte och fick flera komplimanger för det. Perfekta mjuka roséfärgen med mer brunt än rosa i, och med lite fix + ger det en grym metallisk effekt. Lätt ny favorit!
Läppstiftet är Honeylove, matt nude som jag velat ha länge. Den var slut på Selfridges men på flygplatsen fanns den

. Dessutom typ 50 spänn billigare
Ska nog ta ett sammanfattande foto på alla nudefärgade lippisar jag köpte på en och samma helg, det är sjukt... men jag är lite besatt av dem