Precis. Säger bara slurpAh okej jag förstår! Får man fråga varför du behöver smörja in dig extra mycket på vintern? Är det på grund av den torra luften?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Säger bara slurpAh okej jag förstår! Får man fråga varför du behöver smörja in dig extra mycket på vintern? Är det på grund av den torra luften?
Okej shit xD Snart är våren här iallafall!Precis. Säger bara slurp![]()
Precis. Säger bara slurp![]()
Jag anropar sminkgudarna, exempelvis @nyponros !
Jag behöver nånting för att ha under ögonen, är typ konstant mörk under ögonen. Vad heter det man ska köpa? Jag kan inte välja själv men kan nån tipsa om typ en bra affär jag kan gå till och få hjälp? Vad bör man tänka på?
Perfekt, tack för tipset!!Concealer!
Jag har tidigare använt MUS som har 3 olika färger i sig. Kommer dock testa denna nästa köp:
http://www.lyko.se/makiash/makiash-trio-concealer-1
(Linda Hallberg hyllade den)
Perfekt, tack för tipset!!Jag hade en förut som jag blev pålurad på Kicks och den var dyr och värdelös. Är den från MUS bra?
Jag anropar sminkgudarna, exempelvis @nyponros !
Jag behöver nånting för att ha under ögonen, är typ konstant mörk under ögonen. Vad heter det man ska köpa? Jag kan inte välja själv men kan nån tipsa om typ en bra affär jag kan gå till och få hjälp? Vad bör man tänka på?
Då får du leva med dina ögon om man ska tro det jag har testat innan. Men jag har någon form av blodbrist så jag är extra blå under ögonen@Kethets Tack för tipset men jag tror jag är mer av en one product-type of gal faktiskt. Vill bara ha nåt att smeta på och så är det klart.
Ja, alltså, jag kan leva med mina ögon, det är ingen fara alls. Finns det dock en enkel produkt att använda gör jag gärna det. Om inte, då får det vara.Då får du leva med dina ögon om man ska tro det jag har testat innan.
Då kikar jag nog också efter denFick tips om Maybelline Fit me, så det tänkte jag kolla efter![]()
Fast ofta behövs fler än en produkt, utan två för att det inte ska kladda efter man haft på det. Men det röda är tre så lite krångligare, men är enkelt att prova hemma bara man har ett rött läppstift.@niphredil Jag håller också på och letar efter ny concealer. Fick tips om Maybelline Fit me, så det tänkte jag kolla efterNuvarande från Loreal funkar inte så bra, nyansen är bra men den blir lite kakig liksom.
Och jag håller definitivt inte med om att man får "leva med" hur man ser ut under ögonenFinns massor av bra produkter, det gäller bara att hitta vad som passar ens hudtyp och behov!
![]()
Då kikar jag nog också efter den.
Jag är helt lost vad det gäller smink, använder bara puder, nåt för mina ögonbryn och så eh lypsyl typ. Så det är tur att man kan fråga här inne
.
Fast ofta behövs fler än en produkt, utan två för att det inte ska kladda efter man haft på det. Men det röda är tre så lite krångligare, men är enkelt att prova hemma bara man har ett rött läppstift.
Fast ofta behövs fler än en produkt, utan två för att det inte ska kladda efter man haft på det. Men det röda är tre så lite krångligare, men är enkelt att prova hemma bara man har ett rött läppstift.