Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde regelbundet förra året. För min del blir det väldigt dyrt då jag måste fylla på så ofta för att det ska hålla sig fint. Behövde påfyllning varannan eller var tredje vecka, och då såg jag rätt sliten ut sista tiden (fick fylla på med mascara). Det var väldigt skönt att alltid se sminkad och snygg ut, men också lite bökigt med skötseln.Någon här som gör fransförlängning regelbundet? Är det värt pengarna? Vad har ni för material?
Jag har Ardells korta eller mellan individuella fransar sitter några dagar (tar inte så mycket lim), sen fixar jag på de som ramlat av. Kostar 69 kr för ett paket och 59 för limmet har jag för mig.Tack för svaren hörrni! Jag skippar nog tanken faktiskt, lite färgning gör nog susen istället.![]()
Jag skulle vilja ha tips på en ansiktskräm som gör huden matt. Sedan jag slutade med hormonella p-medel så har jag märkt att mitt ansikte blir glansigtSå nu behöver jag en ansiktskräm som motverkar det. Några tips?
![]()
Var beställer ni smink och hårvård/hudvård? Lyko, eleven?
Fränt! Jag vet inte om det funkar, men MAC har väl superpigmenterade ögonskuggor? Har aldrig använt MAC så vet inte hur dom funkar men det är det enda jag kommer på i nulägetJag vill ha mörkgröna ögonbryn. Jag brukar använda en svartbrun ögonskugga på mina ögonbryn nu, men skulle behöva en mörkgrön ögonskugga med riktigt bra pigment för att lyckas med det här.
Hårprodukter beställer jag från lyko, smink och hudvård kan vara lite olika beroende på vad jag ska köpa. Vissa saker finns på lyko och då beställer jag där, annars har jag använt brallis en del eftersom de säljer min foundation.Var beställer ni smink och hårvård/hudvård? Lyko, eleven?
Fin sminkning! ! Sökte lite på milani brow. Var inne på kicks för ett tag sedan och blev målad med Anastasias brynskugga i soft Brown. Frågade om pomaden men hon föreslog skuggan då hon ansåg pomaden för kraftig för mig. Har inte handlat än då jag känner mig osäker på rådet, och ska färga håret framöver och tveksam över färg.
Lite nyfiken på vad du tycker om brynskugga vs pomade? Sen upplever jag de flestas bryn mer som dina i färgen, ser inte så många bruna. Jag är inte särskilt ljus, neutral hudton och ljusbrunt hår med lite guld snarare än kalla toner. Är ute efter naturliga men assnygga bryn ☺
Hur vet man vilken färg man ska ha vid contouring? Alltså hur ska man tänka när man provar ut en? Jag är livrädd för clown-resultat!
Okej, tack för svar!En pomade behöver inte vara kraftigare än en brynskugga, det beror helt på applicering och teknik. Jag föredrar pomade eller penna framför skugga till mina bryn för jag upplever att jag har större kontroll och har lättare att forma brynen som jag vill med dem. Jag använder nästan aldrig brynskugga.
Okej, tack för svar!Jag är inne och kikar på massa bryntutorials nu och det ligger en Milanis stay put i min kassa på Eleven, står och velar och tvekar inför färg! Ska klippa och färga håret nästa vecka, kanske bäst att avvakta med beställning tills att jag vet hur jag kommer bli på toppen
Funderar på om soft Brown är ljusare än natural taupe som du hade på din bild, vet du?
TACK!!! Vilken himla bra info alltså, superbra verkligen!Jag skulle tro att soft brown är lite mörkare, taupe brukar vara ljusare än allt som heter något med brown.
Frågan är hur man kan sminka sig för att ge intryck av mer fransar utan att det blir too much?