JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Smitta stänger Jönköpings största ridskola
Moderator
Hästnyheter
Två hästar vid en ridskola i Surahammar har insjuknat i den smittsamma hästsjukdomen kvarka. Ridskolan håller nu stängt till och med den...
Hästnyheter
Härnösand Hästsport Arena håller stängt sedan flera fall av kvarka konstaterats. Alla runt 240 ridelever i veckan får därför göra annat...
Hästnyheter
Det finns mycket okunskap kring hästsjukdomen kvarka och det senaste året har länsstyrelsen i Västmanland genomfört ett projekt där man...
Hästnyheter
Kontroller som länsstyrelsen i Västmanland genomfört visar att ridskolorna i länet tar bra hand om hästarna. ...
Källa / Läs mer...
Valp 2025
Övr. Hund Jag brukar inte lämna i fyra timmar förrän jag är säker på att de kan hålla sig ordentligt. Även om de är rumsrena så kan de behöva gå...
Bulldoozer
8 minuter sedan
Svar: 922
Visningar: 66 246
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror jag har kommit på en möjlig teori om vad det kan vara.
När jag glömt sopa utanför lådan blir det oftare bajs på golvet, än om...
sthu
Idag kl 05:15
Svar: 1 146
Visningar: 60 540
Katt
Dalmatiner
Svar: 113
Visningar: 3 392
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja ta sig av var ett projekt. Sen skulle ju hästen göras iordning efteråt, av med alla grejer (benskydden var värst!) och ut i hagen. Ta...
MiniLi
47 minuter sedan
Svar: 1 367
Visningar: 106 691
Grenar