Gabbi Trådstartare 6 Maj 2006 #1 Alltså..här har ni en fin en. Jag trodde jänkaren hette RÖKTA ÄLGEN! Det åter ju så när man säger det. Vidrigt namn på en häst tänkte jag.
Alltså..här har ni en fin en. Jag trodde jänkaren hette RÖKTA ÄLGEN! Det åter ju så när man säger det. Vidrigt namn på en häst tänkte jag.
B BeastieBabe 6 Maj 2006 #2 Sv: Smooth Moves... smoked moose ja jag hade nog tänkt fel jag också om jag bara hört namnet..
Z zilla 6 Maj 2006 #3 Sv: Smooth Moves... Men lilla gabbi ..Du fick faktiskt vara i skolan några timmar om dan ..du borde ha lärt dig nått
Sv: Smooth Moves... Men lilla gabbi ..Du fick faktiskt vara i skolan några timmar om dan ..du borde ha lärt dig nått
B bazz 6 Maj 2006 #4 Sv: Smooth Moves... Det var lite kul! Rökt blir man om man ligger i tredje spår sista sjuhundra! och en och annan pålle ser ut som en älg!?
Sv: Smooth Moves... Det var lite kul! Rökt blir man om man ligger i tredje spår sista sjuhundra! och en och annan pålle ser ut som en älg!?
B bazz 6 Maj 2006 #5 Sv: Smooth Moves... Eller smoothe moves is moving smoothe! vilken tungvrickare!?!
Gabbi Trådstartare 6 Maj 2006 #6 Sv: Smooth Moves... Det skulle vara några få det!! Hade jag läst namnet innan jag hört det hade det nog inte varit några problem, men nu hörde jag det först.
Sv: Smooth Moves... Det skulle vara några få det!! Hade jag läst namnet innan jag hört det hade det nog inte varit några problem, men nu hörde jag det först.