Smörgåslåda?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nera
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 586

Nera

Trådstartare
Var tusan hittar man och kan köpa en hederlig smörgåslåda? Alltså typ plastlåda, lagom plats för två smörgåsar och med sånt där "klicklock" eller vad man ska kalla det?

Sv: Smörgåslåda?

Tuppeware är ju så satans dyrt, och jag har en förkärlek till diskmaskinen... :o
IKEA har ingenting i den stilen alls, har kikat där...

Har ni någon affär som heter "Karlsson" i närheten? Lite varuhusaktigt i liten skala. Dom har mängder med burkar i olika storlekar och former. Billigt är det också. Häromkring kallade folk det för "lilla ullared" när det precis kom^^. Vet inte om dom har just det som du är ute efter dock.

Tupperware finns i drivor på tradera och de går alldeles utmärkt att diskmaskinen.
Dyra är de men de håller sig fina längre än billiga burkar. Min karl har en som är ca 20 år som han haft dagligen på jobbet och den ser fortfarande fin ut.

Tuppeware är ju så satans dyrt, och jag har en förkärlek till diskmaskinen... :o
IKEA har ingenting i den stilen alls, har kikat där...

Min smörgåslåda kostade 80 kr och jag diskar den i diskmaskinen. Har haft den i 2 år och den ser fortfarande ny ut. Om sedan 80 kr är dyrt eller inte är ju en prioriteringsfråga :)

/Lizzie

Liknande trådar

Mat Imorgon är det dags för en semla (eller två) :bump: Var hittar ni er semla? Förut brukar det ju vara bedömningar i tidningarna men de... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 650
Senast: Freazer
·
Hemmet Är det någon här som vet om det finns någon standard för degknådare till bakmaskiner? Alltså, ser alla infästningar likadana ut? Min...
Svar
19
· Visningar
585
Senast: vilde
·
Kläder & Bli fin Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 177
Senast: Sel
·
Hemmet Vi verkar ha fått en ofrivillig musuppfödning här hemma, bara idag har vi fångat två stycken. Jättesöta verkligen, men det är ju inte...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad vill han ?
  • GVFÖ 2025
  • Småbarn, vitaminer, kosttillskott?

Hund, Katt, Andra Djur