Bukefalos 28 år!

Snabb fråga om strålning

Alltså, vi har ju sånt där jävla parkett här hemma, tror det är någon sorts isolering under i typ plast för att dämpa ljud eller nått.. Kan jag verkligen jorda mig genom det? Och hur kan isf ett par sockor hindra?
Eller är det sådär att man måste gå runt barfota i fuktig mylla hela dagarna? För det blir ju svårt på vintern.. kan det räcka om man grabbar tag i jordspettet någon stund varje dag vintertid?
Inte isolering, då missar du ju currykorsen! :eek:
 
Det var ju det jag tänkte! Nu ska vi ju bygga nytt, då kanske man skulle skippa grunden helt (kommer spara MASSOR med pengar på det:banana:) och helt enkelt ställa huset direkt på marken och ha jordgolv? Blir väl som jordvärme då också va? :idea:

Blir det för kallt kanske du kan göra bädd? Iallafall på vinterhalvåret. Blir bara mer och mer jord då :idea:

Då tar liksom jorden aldrig slut :angel:

Men alltså bygg högt i tak :D
 
Nä, man måste nog använda kristaller också. Och jordning.

Edit: Tänk om det tar för bra så man får energiförstoppning?! :nailbiting: :nailbiting:
Jag har en hel hög kristaller här för annars får man ju inte kontakt med några andra likasinnade, det gäller bara att tona in rätt svängningsfrekvens vilket kan vara lite halvmarigt om man inte har rätta känslan. :cool: Jag har både jordad arbetsbänk och jordningsarmband också annars kan det gå åt pipsvängen direkt och bli lite väl laddat ibland och kan leda till energiförstoppning. :nailbiting:
images
 
Blir det för kallt kanske du kan göra bädd? Iallafall på vinterhalvåret. Blir bara mer och mer jord då :idea:

Då tar liksom jorden aldrig slut :angel:

Men alltså bygg högt i tak :D
Alltså, det där var RIKTIGT smart! :up:
Blir det ändå för kallt så bjuder man hem hästen (eller lånar grannens häst) när det är som kallast så får man både mera påfyllning snabbare och värmande sängkamrat. :idea:
 
Och dessutom slipper man slita på parketten när man vill ha med hästen in i vardagsrummet :idea:
Bara fördelar! :up:
Fast heltäckningsmatta funkar också bra, det är testat hur många gånger som helst. Fjordan hade sin egen "hundsäng" framför soffan där hon gärna låg och tittade på tv. :D
Nejdå, hon var inte ett dugg bortskämd inte. :angel:
 
Bara fördelar! :up:
Fast heltäckningsmatta funkar också bra, det är testat hur många gånger som helst. Fjordan hade sin egen "hundsäng" framför soffan där hon gärna låg och tittade på tv. :D
Nejdå, hon var inte ett dugg bortskämd inte. :angel:
Fast heltäckningsmatta... det blir ju inte bra om de blir kissis när de är inne.. Nä, jag tror jag kör med jordgolv faktiskt.
 
Fast heltäckningsmatta... det blir ju inte bra om de blir kissis när de är inne.. Nä, jag tror jag kör med jordgolv faktiskt.
Hört talas om rumsrena djur? Alla djur som hälsat på inomhus har faktiskt gått ut när dom blivit nödiga, ganska kul faktiskt för dom har gått till samma dassplats trots att ingen visat dom var den är. Djur VET! :up:
 
Jag har en hel hög kristaller här för annars får man ju inte kontakt med några andra likasinnade, det gäller bara att tona in rätt svängningsfrekvens vilket kan vara lite halvmarigt om man inte har rätta känslan. :cool: Jag har både jordad arbetsbänk och jordningsarmband också annars kan det gå åt pipsvängen direkt och bli lite väl laddat ibland och kan leda till energiförstoppning. :nailbiting:
images
"Du skall inte komma här o snacka om förstoppning, när ... osv", Hasse o Tage, 88 öresrevyn (?) Själv var jag till VC torsdag morgon, det blev ilfart till akuten o inskriven på kirurgavdelning o förbereddes för operation.
"Det löser sig sa han som sket i vasken."

OT, bra bemötande o god smärtlindring då jag trodde jag var döende. Andra natten lät jag mig misshandlas av en gammaldags USK, jag föreslog det själv iofs o vi samarbetade bra, hon lotsade mig genom natten som tillbringades i ett rum som madrasserats med blöjor efter sisådär 40 doser movikol/dygn. Slapp iaf operation.
Jag känner mig som ett utsketet sviskon.
Sent om sides fick jag tag på en chaufför som kunde åka hem till mig o transportera Leon till ett SPA. Passade på att beställa schamponering o tassikyr. Han får vara kvar tills på måndag då jag förhoppningsvis samlat lite mer krafter.
 
Vill man läsa om det bör man googla body scanning. Om man istället googlar det på svenska, kroppsscanning, då hittar man den här berättelsen om någon som fått sin kropp scannad:

Det är alltså ett företag som heter Kropp i Obalans som drivs av en näringsterapeut vid namn [förnamn efternamn] och hon håller till i Stockholm. Hon använder sig av en apparat med dator som heter ES TECK. Det är en apparat som används inom sjukvården runt om i världen men i Sverige är det tyvärr väldigt sällsynt.

Apparaten mäter 74 olika värden och funktioner i kroppen och kan se hur du mår både psykiskt och fysiskt. Den mäter kroppens Ph-värde, signalsubstanser (stresshormoner, dopamin & serotonin), kolestrol, diabetesscreening, kroppssammansättning (muskler, fett & vatten), vätskebalansen + natrium & kalium, sköldkörtelns funktion, fria radikaler - oxidativ stress, vitamin- och mineralbrister, cellernas energiomsättning, grundämnesomsättning, blodcirkulation och syresättning, lokala inflammationer i kroppen (sjukdomar just nu), metabolismen, hjärt- och kärlsystemet, nerver samt en livstilsanalys.

En apparat med dator som används inom sjukvården. Tänka sig! :up:

:arghh:

Gah, my eyes!!!
"Ph-värdet", jag får utslag!!!!:wtf:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 340
Senast: Cattis_E
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 294
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp