Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är i nybyggartankar ang både hus och stall. Kalkylerar lite på kostnader, gjutningen vet jag vad det kan hamna på.
Men hur dyrt är det att ordna med tak? ytterhöljet dvs panel kring stallet? Någon som har riktmått med hur stora stall ni har osv ?
Hej och hå! Byggartagen, vad kul! 2004 byggde vi vårat stall. Stomme,träpanel, takstolar, undertak av masonit, plåt till taket och innerväggarna (ej boxar) gick på obs! ca 300 tusen. Stallet innehåller 6st boxar,foderrum,spolspilta,sadelkammare och fikarum, typ 125-150kvm.
Lycka till med stallbygget, och tänk på att förvaringsutrymmen är guldvärda / Dova
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...