Snabbare dator.

astronaut

Trådstartare
Datorn går segt och låter som hej kom och hjälp mig om den stått på i en timma. Utav 145GB så är 106GB ledigt. Har gjort viruskoll - nada, har dammat av fläkten (gör det 3 dagar/vecka). Men tja, den går segt ändå. Finns det någon som har någon idé om hur man kan göra den snabbare? Måste man t.ex köpa ny fläkt?

Sv: Snabbare dator.

Är det en windowsmaskin hade jag gjort det enkelt för mig; flyttat över allt av värde på extern hårddisk och formaterat om. Att felsöka sega windowsburkar tar oftast betydligt mer tid än att formatera och installera om.

Låter fläkten onormalt mycket och går igång onormalt ofta kan det förstås behöva ses över, men jag hade formaterat och installerat om först, faktiskt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 143
Senast: Twihard
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från... 2
Svar
21
· Visningar
5 066
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 192
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?