Bukefalos 28 år!

Snabbfäste på gigg

BoboB

Trådstartare
Jag köpte mig en fin gammal gigg. Ca tidigt 1900-tal skulle jag tro? Den har någon typ av snabbfäste som jag skulle gilla att hitta och använda. Är det någon som känner igen fött och ev vet hur jag får tag i, eller tillverkar en replika? Fästet kan ev vara en senare modifiering men jag har ingen aning. Försöker även hitta en stilautentisk svängel också, värsta fall får det bli en nyproducerad i fyrkantsrör tyvärr!

Fast, det blir inte mycket till tråd! Jag fattar inte hur man bifogar bilder här i forumtrådar. ...
Bobo
 
Lägg upp bilden på tex photobucket eller flickr. Lägg in adressen till bilden i rutan som kommer upp när du klickar på ikonen till höger om smileyn i editorn.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 244
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 811
Senast: Trix
·
Hundavel & Ras Detta blir min tredje och förhoppningsvis sista rastråd. Först var jag inne på staff, jag har några bekanta som haft amstaff och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 899
Senast: skuggan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp