Snabbfråga

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Bee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 737

Bee

Trådstartare
När hästen spårar på volen går inner bak på samma linje som inner fram då?

Sv: Snabbfråga

Jag har för mig (efter att ha kollat mina egna dressyrprotokoll) att då man säger att hästen spårar menar man att den går på dubbla spår. Kanske är det så att man säger samma sak, men menar olika, men för mig går hästen på dubbla spår då den "spårar"

Sv: Snabbfråga

Jag har för mig (efter att ha kollat mina egna dressyrprotokoll) att då man säger att hästen spårar menar man att den går på dubbla spår. Kanske är det så att man säger samma sak, men menar olika, men för mig går hästen på dubbla spår då den "spårar"

Tvärtom. Om hästen spårar går den rätt, om den går på dubbla spår har du tappat något, oftast ytterbogen eller yttre bak.

Liknande trådar

Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 993
Träning Hej! Hästen i fråga har ridits mycket sporadiskt i 1-2 år pga personliga skäl. Hon är 21 år i sommar så därav vill jag vara mycket...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Cambrie
·
Träning Jag har en ponny som blir extremt stressad vid tävling. Hon är väldigt känslig och har mycket gång och blir väldigt explosiv inne på...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka