Snabbväxande häck, några bra tips?

Energiskog känns som att den kan "sticka iväg"? Eller det kanske bara är den typ jag har sett som gör det? Just nu lutar det åt syrén + någon av de andra förslagen emellan eller som utfyllnad på lägre höjd.

Kanske ska köpa en planta av varje och testplantera i år och vänta med stora planteringen tills jag ser vilken kombo som är bäst?

Ja kanske men fördelen är att man kan "klippa ner den" och sen tar den fart igen ;) enda nackdelen är väl om den sprider sig mycket :p

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 341
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 683
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 921
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svårtransporterad häst
  • Dressyrsnack nummer 18