Snälla hjälp mig.

FannyN

Trådstartare
Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada välfungerande fem flickor. Duktiga och snälla.
efter gymnasiet så flyttade en till usa. 2 till en större stad för plugg direkt och två stannade och bildade familj direkt.
sen gick det massor av år. Vi sågs i olika former.
jag och hon med usa umgicks mycket. Resor och så men även de andra har varit där en gång.

vi visste att en oss planerade mååånga barn och tidigt. Hon fixade det bra. En man från absoluta eliten i detta med idrott och yrkesliv. Känd i hela lilla staden. De hade det bra tror jag innan, separation med bulle och bång. ett tag senare kan jag se att de är helt fel.
sen kom verkignheten för oss alla. Jag skaffade utbildning hästgård och jobbade som n tok för att ro rent det. Vi taggade ner umgänget direkt och massor med vänner har vi haft.
i gänget hörde nån annan av sig med år av mellanrum. Till alla.
nu är det länge sedan och jag har haft senaste månaden kontakt med tre.
Nu har hon med familjedrömmen råkat ut för något genomhemskt.
jag vet inte hur jag ska agera. Hon är den inte skriker ens förnamen och rusar runt även om hon kunde. När man ses. Hon har betydligt med integritet an oss andra fyra.
jag vet inte hur jag ska agera. Vill hon ha mig nära vet hon att hon kan höra av sig.
jag vill visa att jag finns men vara påträngande är det jag är sämst i världen på.
hur skulle ni göra
 
Hör av dig det behövs inte något stort med bekräfta att du finns där. När sambon dog överöstes jag av kondoleanser och känslor men det jag minns mest är en gemensam vän till oss som jag också haft ett förhållande med i tonåren som messade orden "Är du ok?". Det var vad som höll mig uppe, inget stackars dig eller så utan en rak, enkel fråga.
 
Jag tycker om era svar. Det är ju det jag vill. Visa att jag finns för allt som kan hända. Stå pall. Stötta med sorgen och utredningen och ansvarsfråga. Jag har extremt med duktiga jurister etc. Är bara rädd att det blir för mycket för henne. Att hon ligger i koja i sängen det är jag vad tror nu. Hon skärmar av
 
När jag råkade ut för en svår sak för några år sedan skrev en kompis till mig ”så där ska du inte behöva ha det, säg till om jag kan göra något för dig ”. Det var precis vad jag behövde höra för att känna att någon ville ta emot min sorg.
 
När min son dog uppskattade jag alla som tog kontakt, även om jag inte orkade svara alla. Det som sved mest var att en person jag trodde var min vän inte alls hörde av sig.
Med det sagt, hör av dig, skicka ett sms eller något, att du finns där om hon vill/behöver prata♥️
 

Liknande trådar

Relationer Min familj har under leva min levnadstid varit bästa vänner med en annan familj. Den andra familjens barn blev som mina syskon och vi...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 455
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
6 953
Relationer Jag skulle behöva lite infallsvinklar på ett problem jag sitter i just nu. För ca 2 år började jag må dåligt psykiskt. Det hela ledde...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: susanne
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 746
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp