B Birke 27 Jul 2005 #2 Sv: Snart Är Det SegersjÖ! Emma Jacobsson/Katon Rebecka Tell/Christy Emmi Gardell/Aprils4Tun Brita Prejer/Highlander Karoline Nilsson/Tirri Linda Carlsson/Zebulon
Sv: Snart Är Det SegersjÖ! Emma Jacobsson/Katon Rebecka Tell/Christy Emmi Gardell/Aprils4Tun Brita Prejer/Highlander Karoline Nilsson/Tirri Linda Carlsson/Zebulon
aicha 27 Jul 2005 #3 Sv: Snart Är Det SegersjÖ! Emelie Westin/Touch Wood Tirri är triangelmärkt så det blir nog svårt. Brita Preijer & Linda Carlsson är nog lite mer osäkra.
Sv: Snart Är Det SegersjÖ! Emelie Westin/Touch Wood Tirri är triangelmärkt så det blir nog svårt. Brita Preijer & Linda Carlsson är nog lite mer osäkra.
Nelle 27 Jul 2005 #4 Sv: Snart Är Det SegersjÖ! Jag tror laget kommer bestå av Emelie- "Woodi" Emmi- "Polarn" Rebecca- Christy Emma- Katon (?) Individuellt tror jag att även Brita får rida. Någon jag glömt?
Sv: Snart Är Det SegersjÖ! Jag tror laget kommer bestå av Emelie- "Woodi" Emmi- "Polarn" Rebecca- Christy Emma- Katon (?) Individuellt tror jag att även Brita får rida. Någon jag glömt?
LenaH 2 Jun 2006 #7 Sv: Snart Är Det SegersjÖ! Och om du tittar på trådens datum så ser du att det skrevs i juli 2005.
B Binsan 3 Jun 2006 #8 Sv: Snart Är Det SegersjÖ! rebecka tell - Idle storm elin göransdotter - Zeus????