Snart kommer deklarationen.

Jag vet inte om jag kommer få ännu mer än 16.000 förresten… 16.000 kom upp i en grön ruta efter att jag fyllt i bilaga K5 gällande min husförsäljning. Men kom på att det var kanske bara just K5 det avsåg? För innan jag fyllde i det så skulle jag få 6000:- utan avdrag. Så är det 16.000:- totalt eller 16.000:- + 6000:-? Någon som vet?
 
Jag vet inte om jag kommer få ännu mer än 16.000 förresten… 16.000 kom upp i en grön ruta efter att jag fyllt i bilaga K5 gällande min husförsäljning. Men kom på att det var kanske bara just K5 det avsåg? För innan jag fyllde i det så skulle jag få 6000:- utan avdrag. Så är det 16.000:- totalt eller 16.000:- + 6000:-? Någon som vet?
Totalt 16000 tror jag. Mitt ändrades också när jag lade in försäljningen, tolkar det som att det ändrades till ny total.
 
På min deklaration på Kivra ska jag betala lite drygt hundra kronor. När jag loggar in på skatteverket finns det en liten grön box där det står Preliminär skatteuträkning och där står att jag får tillbaka några hundra. Så ska jag betala in eller inte? Kommer det komma ett inbetalningskort?
 
På min deklaration på Kivra ska jag betala lite drygt hundra kronor. När jag loggar in på skatteverket finns det en liten grön box där det står Preliminär skatteuträkning och där står att jag får tillbaka några hundra. Så ska jag betala in eller inte? Kommer det komma ett inbetalningskort?
Jag hade gått på Skatteverkets information, men känner du dig osäker så kan du ju betala in hundringen så får du tillbaka den sen. Den hamnar på ditt skattekonto.
 
På min deklaration på Kivra ska jag betala lite drygt hundra kronor. När jag loggar in på skatteverket finns det en liten grön box där det står Preliminär skatteuträkning och där står att jag får tillbaka några hundra. Så ska jag betala in eller inte? Kommer det komma ett inbetalningskort?
Är det bara runt hundralappen skulle jag vänta tills du får slutskattebeskedet.
 
På min deklaration på Kivra ska jag betala lite drygt hundra kronor. När jag loggar in på skatteverket finns det en liten grön box där det står Preliminär skatteuträkning och där står att jag får tillbaka några hundra. Så ska jag betala in eller inte? Kommer det komma ett inbetalningskort?
Det är deklarationen på skatteverket som är den korrekta. Har någon kompletterat eller ändrat uppgifter syns inte detta i pdf:en
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
443
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: Norma
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 327
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp