snart Tågarp..

B

Binsan

vilka planerar att åka till Tågarp?? :)

en tävlingsplats värd att efteranmäla sig till??? :crazy:

måste strukturera om planeringen nu eftersom vissa tävlingar ställts in eller flyttats under sommarn.... :cry: typiskt fälttävlan att terminen ständigt ändras under året.... ;) :cool:
 
Sv: snart Tågarp..

Jag ska inte dit och det är inget jag sörjer faktist. Jag gillar inte den tävlingsplatsen men jag vet många som gör det. Så åk dit. Det finns så få tävlingar. :-)
 
Sv: snart Tågarp..

Jag ska dit. Tycker det är en trevlig tävlingsplats även om det alltid tar en evighet innan resultaten är klara + att hur fint väder det är när tävlingen börjar slutar det i att man fryser i en dyngsur jacka:smirk: fast nu när tävlingen är i juni kanske det blir bättre:)
 
Sv: snart Tågarp..

Jag tycker det är en bra tävling, bra banor och allt är samlat. Lite svårt vatten dock. Det är inte så inbjudande.
Jag ska dit om hästen jag ska rida är frisk....
 
Sv: snart Tågarp..

De har inte så stora ytor så banan snirklar sig rund bland dressyrbanor, fotbollsplaner och gör endast en liten sväng ut på ett fält. Första och sista hindret är på hoppbanan. Eftersom inte naturen hjälper till med att göra hindren svåra så känns det som om de blir tvugna att spöka ut dem för att få något utslag. Väldigt färgglada hinder....
 
Sv: snart Tågarp..

Det enda tråkiga med tågarp är att terrängbanan är så himla kort! :(
 
Sv: snart Tågarp..

jag det roliga brukar tyvärr ta slut alldeles för fort....:)
 
Sv: snart Tågarp..

Narcissa skrev:
Det är vattnet jag inte vill utsätta min häst för ännu...

Det kan jag förstå. Vattnet är inte så kul. Nerförsbacke först, ifrån allt "väsentligt" därefter vatten i skuggig miljö och sedan in i mörkret efter vattnet. (Fast man kan ju åka dit och träna innan :angel: )
Fast tycker du att Dagstorp vatten är enklare? Enligt statistik (icke vetenskaplig men på 100 ekipage) var det många som fick stopp där. Det är ju "en djup håla i marken". ;)
 
Sv: snart Tågarp..

+ att där är en liten kant ner i vattnet, min lilla bebis trodde det var ett stor nerhopp och hoppade allt vad han bara kunde där:p
 
Sv: snart Tågarp..

Jo, men där tjuvtränade jag två veckor innan... ;-)
Det är faktiskt kanten jag mest tänker på nu och inte hur det ligger för jag tror att han hade gått igenom det ändå....men kanten...isch!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 517
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 148
Senast: Wonna
·
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *...
2
Svar
23
· Visningar
3 061
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp