• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Audur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 420
Sv: Snubblar

jaa..., vi rider ju ca 3h per dag med lunchuppehåll och det började med att jag tyckte han var snubblig i skogen (allt från bergshällar till skogsstigar) till sist (inte samma dag alltså) gick han ned på knä ett par gånger.
Nu är det en ponny med en järnvilja att inte visa smärta + att han är lite tjock och till åren så med honom var det väldigt svårt att se problemet.
Nu när han är behandlad så känner man skillnaden även på hans steg, trots att han är mycket kort i steget av naturen.

Ofta är svårdefinierat.

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
2 026
Senast: Willys
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: Cattis_E
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 153
Senast: Mint
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
495
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka