B
_breeze_
Ja, jag vill ha ett snyggt brunt schabrak. Inte dressyr. Helst hopp men allround går bra också. Om det är nån som vet nått snyggt så säg det eller lägg gätna ut bilder!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan man beställa hansbo schabrak i vilken färgkombination som helst? Hur lång tid tar det innan man får grejerna? VAr ligger lillhästen i stav? jag bor i södra delen av landet. Skulle eg. bvehöva ett tills på fredag.... :/ nån som vet nån affär i söder somn har snygga bruna schabrakMaran skrev:Mias har en fin brun färg. Jag har ingen bild, men kolla t ex hos www.lillhastenistav.se --> Brodera --> Till hästen -->
Eskadron har ett snyggt brunt med kantband i rost/creme. Har sett ett fint nougat(?)färgat från Hansbo. Sorry, har inga bilder.
Ja Anna Scarpatis är ju underbara! har ett vitt o ett blåttSarasara skrev:Köp ett brunt Scarpati!! Har beställt ett sånt själv
Hur snygga som helst!
Breccia_ skrev:Equiline's är snyggast!
Jag tror att man kan beställa Hansbo schabrak i valfri kombination av de angivna färgerna. Lillhästen ligger i Stockholmstrakten tror jag. Jag har handlat där som postorder. När jag har beställt har jag bara köpt från det ordinarie sortimentet och då har leveranstiden varit några dagar. Jag vet inte hur lång tid det tar att få skräddarsydda schabrak. Någon annan bukefalist kanske vet?_breeze_ skrev:kan man beställa hansbo schabrak i vilken färgkombination som helst? Hur lång tid tar det innan man får grejerna? VAr ligger lillhästen i stav? jag bor i södra delen av landet. Skulle eg. bvehöva ett tills på fredag.... :/ nån som vet nån affär i söder somn har snygga bruna schabrak![]()
GräsligaCeciliaW skrev:H**ks har fina bruna schabrak:
![]()
![]()