Snygga rid-/ländtäcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 4 048
Sv: Snygga rid-/ländtäcken?

Jag har ett ursnyggt ridtäcke i ylle från Mia's. Ett rött med svart och guldkantband. Det är så snyggt!! Har tyvärr ingen bild på det just nu.. Beställde via lilhästen i Stav.

Haha! Börjar du bli förvirrad av den här tråden? :rofl: :D

jaaa alla förvirrar mig!

Hallonsoda: jaha, oj vad nära du var då!
vi var på vift i rönninge/salem när vi skulle tanka o hela tumba hade strömavbrott, närmare än så har jag nog aldrig vart.
har du hästen på nåt ställe man känner till då?

haha jag insåg just att det är jag som förstör den här tråden..

aaaaha men vart har du hästen då? å vilken skola går du i ?

Ämelie skrev:
Tycker detta är snyggt och BRA! går ju att beställa i många olika färger, paspoaler och kantband. Detta är ett vinrött med guld paspoal och det är från Mias :)

havannauppstlld.jpg

Men hjälp vad snyggt! =oo Pris? Var kan man beställa? Länk? Gah, måste haa!!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka