Snygga ridskor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 119
L

Lonely

Jag ska köpa nya ridskor, vill ha ett par snygga, bekväma och praktiska. :)

Kan någon ge tips på modell, affär osv. Gärna internetshop!

ej jodphurmodell!

:)

Sv: Snygga ridskor!

Jag ÄÄÄLSKAR mina Mountain Rider. De tillverkas tyvärr inte längre. Och inte är de särskilt snygga heller egentligen, menmen... Mina favvisar hur som helst. :love:

Jacson har gjort reklam i ridsport för ett par coola ridskor som är lite korsning gympaskor/ridskor som såg jättesköna ut. Jacson är ju inte snordyrt heller så det kanske kan vara nåt!

Har tyvärr ingen länk eller nåt...

aah jag vill se!! lägg upp dom så fort ni hittar en bild! :)

Mina Blundstone är underbarast. :love:
Supersköna att ha på sig, mycket praktiska, verkar hålla i de flesta väder och snygga!
Men detta är jodphursskor. Var för vill du inte ha sånna?

Jag har ett par skor från Moutain Horse med, minns ej riktigt vad modellen heter.
Men de är bruna med sporrhållare där bak. Sköna och praktiska de med! Men mina Blundstone är ännu mer underbara!! Även fast dessa också är bra!

Zenith!!

Jag ska göra dej glatt överraskad och berätta att det har kommit ut en Mountain Rider II :banana: , en förbättrad version av ett par älskade kängor! :love:
Beställ Mountain horse's nya katalog om du inte redan har den....

bra tråd :)
behöver okså ridskor nu, letat massor men kan aldrig hitta några bra :confused:

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
396
Senast: tott
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka