Snygga shabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 045
S

sara

Jag har letat efter snygga marinblå och cremefärgade shabrak ett tag utan att hitta några så nu tänkte jag be er att tipsa! Ska vara till dressyrsadel i storlek full. Letar också efter matchande lindor.

Så fram med era förslag :D :)

Sv: Snygga shabrak

PÅ min h-st finns jättefina shabrak...Har köpt 2 shabrak där och dom är jättefina fast endel är lite smådyra tycker jag.... :smirk:

Jag har ett Prinze Saddle Cloth schabrak i marinblått, från Horze.
Det är väldigt fint, och fräscht. Jag köpte mitt på scandinavium när Horze var där.
Dom är väldigt prisvärda, för dom ligger bra och är helt okej tycker jag. Tyvärr har kantbandet på mitt schabrak blivit lila i tvättmaskinen :( men anars är det helt okej.

Eskadrons som du också fått tips är också jättefina!

Gillar Mia´s också. Dom är fina som vardagsschabrak tycker jag. Har själv ett vitt sådant.

Equiline har ju också fina. Men jag tycker att de borde hålla sig fräschare i färgen än vad dom tyvärr gör. Efter ett par tvättar blir, åtminstone de marinblå samt andra i mörkare färger ganska urtvättade och ser "dassiga" ut i färgen... Men i creme borde de ju hålla sig fräscha. :)

Tycker Mias RS och Equiline har de snyggaste schabraken och med bäst passform och kvalitet :love:

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 436
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka