Snygga täcken med helhals

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dressyrfantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 112
D

Dressyrfantasten

Vill ha tips på snyggt täcke med helhals. Gärna fleece och nån passpoal på (dock inget måste). Gärna billigt runt 500kr (julklapp och jag har liten budget iår...eller ja, många att ge till ;) )

stl 145cm

*Danke* :D

Sv: Snygga täcken med helhals

Vill ha med halsen "fast" i täcket dvs. inget "halsveck"

förklarar jättebra :angel:

håller med dej veck i halsen är inge fint. kolla exlusiv.se eller.nu

I get it ;)

Tror att Horsewere hade med dragkedja, men de har nog någon ny model nu...

Köpte ett billigt på gekås för ett tag sedan i blått med röd passpoal spännen unger halsen sitter på bra och absorberar fukten bra! Gav nog 159:- har jag för mig! Har ingen bild på det när pållen har det på sig men man ser ju ialla fall hur det ser ut!!

gekshalstcke.jpg

Jag köpte ett från Kaupre ridsport för ett tag sedan och det är skitsnyggt! Nu vet jag inte hur långt du vill ha halsen men täcket är rakt i framkant vilket innebär att täcket går ganska långt upp på halsen. Det är i blått, tjock fleece som är lite stickelhårig i vitt. Sen är det en jättesnygg silverpaspoal i flätform runt hela. Dubbla bogspännen med kardborre över och svansrem. Jag kallar det för Spirres morgonrock för det ser nästan ut som en lyxi morgonrock i materailet.

Jag tror att det är ett Willab-täcke, det har det där dubbel-W:et med tjurhorn på sig.

Det är riktigt snyggt och bra iaf. Tyvärr har Kaupre inte kvar det för de reade ut dem för 250 kr styck.

Jacson..
De fins på lillhastenistav.se

Det där täcket har jag & det stämmer nog att det kan vara samma som du beskriver. Kostade strax över 200.- då jag köpte det. Och märket är Willab.

Det där var riktigt snyggt :love:

Ja, eller hur? :D

Tänk dig min skimmelarab med det där marinblå täcket, marinblå grimma och marinblå benlindor... Yummie! :love:

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Oknytt
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 018
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 070
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 418
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka