Snyggaste färgerna på fux ?!

Sv: Snyggaste färgerna på fux ?!

Förutom svart så älskar jag rosa. Alla tycker det låter konstigt, rosa på en fux (som också är valack), men jag tycker han passar bra i det.

Tycker värkligen inte om blått, men har hittat en blå nyans som min häst passar i (se grimman på bilden).
N8bilderYhlva614.jpg

N8bilderYhlva656.jpg

IMG_3544kopiera2.jpg

min medryttarhäst (är som min egen) är svettfux och är mer åt det bruna hållet passar de flesta färger. dock har jag inte så mycket till henne än, bara beige, marinblått och lite grönt! vill ha vitt som är sååå snyggt på fuxar som många sagt!

tycker det är roligt med ryttare som experimenterar med massa färger på sina fuxar! det är ju så jävla coolt! mycket roligare än vissa ''snoffsiga'' dressyrryttare som bara använder tråkiga färger på sina fuxar. MEN smaken är som baken :D alla ska använda det dom tycker är fint och inte lyssna på andra!

Den ene hesten min er rød med lysere man og hale og hun kler lilla, lyseblått, marineblått, svart, brunt, beige, plomme og grønt.
Tror også cerise hadde vært kult på henne selvom jeg ikke har prøvd.

Helt feil på røde hester syns jeg rød, orange, gul og rosa er.

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 222
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: AlinaT
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka