Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör med naturfärgad, (london) utrustning på min.
Padarna varierar men mörkgrönt,brunt, beige, vinröd funkar.
Pastell passar inte min i
![]()
Jag måste bara säga att jag tycker det var en kanonfin bild! Vilket jättehärligt helhetsekipage!!!![]()
Måste erkänna att jag är lika barnslig jag ocksåJag är så barnslig att jag avstår från att köpa jättebra täcken m m om de är blå![]()
Schabrak, lindor, träns etc..Vad tycker ni, och vad är absolut fel ?![]()
Vitt absolut snyggast och fräschast på en fux. Rött och grönt passar inte.
kl
Hurpass tänker ni på att matcha med helheten? Alltså utifrån färg på läder, skydd osv.
Jag är lite allergisk mot svart på fux, eller rättare sagt så OM man vill ha brunt (vilket jag tycker är snyggast) så sticker svart ut för mycket även om det bara är någon ynka grej i svart. Då blir det lite klurigare att hitta grejer!![]()
Kör man guld/mässing + brunt så är det dels mycket klurigare att hitta grejer, dels får man ju tänka på att inte ha färger på resten som skär sig med det.
Har ni tips på vad som kan tänkas passa? Man blir så hemmablind!![]()
Mörkbrunt + mässing + fux som blir lite sand-/guldbrun på sommaren men lite mörkare och rödare på vintern. Inget tjejigt!Får inte skära sig med fårskinnsöverdraget till sadeln heller som är naturfärgat/creme typ.
(Har just nu ett par bruna schabrak, ett vitt och ett marinblått.)