Snyggaste pannbandet just nu?

Sv: Snyggaste pannbandet just nu?

Ett enkelt slätt pannband, ngt svängt men utan dekoration är just nu det jag tycker är snyggast.

Jag känner mig lite mättad av allt blingande och alla färgglada flätade med rosetter och annat uppseendeväckande.

Svårt, jag har många favoriter (och alla bor i min sadelkammare :love:). Men jag får nog säga svängt Swarovski med stora guldiga stenar, dock dålig bild:
img_1680_156786530.jpg

Utan bling o strass, jag är så less så jag kräkas.
Jag vill ha ett enkelt svart pannband med ett bett i silver

Tycker att Dyons träns från "Working collection" har riktigt snyggt pannband. Slätt, enkelt och stilrent. Annars är jag svag för Mark Todds träns "Fancy stitch" med broderade kontrastsömmar. Hade inte tackat nej till något utav tränsen.

Jag gillar mina pannband men dom är alla ganska enkla förutom ett med en vacker 4 klöver på! :d

Mitt Dyon träns har kvar sitt orginalpannband som är fint med tanke på att det är sömmar i creme, :love: men nu vill jag ha något extremt glammigt! :bump:

Jag saknar pannbanden som fanns när jag var liten (för mer än 10 år sedan), med kedja (helt vanlig pannbandskedja) och en stor glittrande sten i mitten - väldigt snygga! :love:
Dessvärre verkar de inte gå att få tag i längre. :(

Jag gillar mitt svängda bruna OS med bärnstensfärgade stenar. Diskret men ändå lite lyxigt. :)

ett enkelt lagom brett svart pannband med vitt foder :love:
ska sy om mitt bruna träns så det blir brunt foder på pannband och nackstycket ^_^ är inte helt säker på om det blir fint men det blir mjukare i alla fall:p

foder = :love:

OS swarovski :love: För tillfället har jag två, båda från OS.

Visat denna bild många gånger, jag vet men har inga bättre ;)
32375251.jpg

32375248.jpg

Och ett i lite kallare färger. Vanliga vita stenar och ljusare blå.
32621734.jpg

Senast ändrad:

Pluspoäng till dig för att du inte valde ett med bling! ;)

Det snyggaste jag har är ett brunt ganska brett, med ljusare brunt foder i.
Har bara oridingalpannband, och ogillar bling väldigt. Fast nu har jag faktiskt hittat ett snyggt träns som har ett pannband med stenar på, som jag kan tänka mig. :p

Idag köpte jag ett skitsnyggt träns med ett rundsytt flätat pannband i en underbar rödbrun färg. Mitt nya favoritpannband.
Mycket simpelt, men passade super på min lilla häst. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 427
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 189
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 076
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka